Hansya Amie .
Blogskin Menyusahkan ?
7/04/12 - 9:15 PTG - 4 comments



Helloo. semua warga blogger !
hiiii. sebelum bace KLIK kat atas tu dulu. Okkkkk. hanis jenguk jenguk blog Lyssa tadi. 
tengok lyssa Update sal blogskin ! haha. hanis bace . ade betol jugak ape yang lyssa kate tuu.
tapi kan, hanis suka sangat blogskin, org lain xsuke xpe, asalkan hanis suke. sudahlah.
Kekadang tu blogskin memang menyusahkan sebab macam2 lah. hihi
tapi kadang kadang oklah, hanis suka sebab.
Bila hanis edit kan code tu semua boleh diterima, macam code yang hanis cari yang selama ni takde. boleh ade pulak. haha. jadi hanis akan teruskan dengan blogskin. biarlah ramai yang xsuka pon.
haha. ok lah, semua. korang suka blogskin tak? haha? saje je tanye. 
ok lah semua. Selamat malam. assalamualaikum.





















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang