Hansya Amie .
Setelah dihitung !
27/04/12 - 10:34 PTG - 0 comments


Hello da selamat malam semuaa. dah makan belomm !

Eh Eh, tak x=sabar betol lah nak tunggu followers ke 400 nie. terharu sangat. ade jugak yang nak follow blog hanis yang tak seberapa nie !

Okey Okey, apa yang dihitung kat atas tu.

Hanis disini untuk nak bercakap pasal pemenang pemenang segmen yg hanis anjurkan masa tu.

Segmen Komen Blog By Hansya tu..

Hadiah nye sikit sikit je. tu pon dari hanis sendiri. hanis saje je buat segmen nie. nak tahu komen korang ttg blog hanis nie. 

Hadiahnya header n review blog jew. tu je pon. 

Nak tahu siapa yang bertuah tu !

KLIK SINI



bagi yang belom dpt tu, kalau nak joinlah segmen hanis lagi ea !

Hanis akan buat 1 segmen lagi pada 28 April nanti. korang tunggu ea. hadiahnya mungkin header jew. hanis mmg suka bagi header kt org . haha !

Oklah . semua, tunggu segmen Ketiga hanis ! hah ! 

assalamualaikum 



















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang