Hansya Amie .
Update Segmen Komen Blog By Hansya
20/04/12 - 6:15 PTG - 0 comments

hello dan selamat petang semua. petang petang nie hanis nak update pasal,
Segmen Komen Blog By hansya. korang belom join? Nak join ? 
KLIK SINI

Ok okey. 
kat sini hanis cuma nak kate je. hanis bukan buat Giveaway atau contest. Hanis cuma buat segmen, dan hadiah hadiah tu pon drpd hanis sendiri, hanis ikhlas nak beri. 


Hadiah hadiah nya adalah seperti berikut :
- 10 header untuk 10 org blogger
- Hanis kan edit 2 blog
- Hanis akan review 3 blog.

naa. tu jew. skit jew. 

kemungkinan hanis akan tambah 10 orang lagi untuk header, tu pon kalau ramai yang join. skarang nie baru 20 lebih yang join. korang yang baca entry nie yang belom join tu, joinlah. 
tak rugi pon, best adalah. hihi

Dan

Kemungkinan juga selepas Tamat Segmen ini pada 25 . 5 . 2012 nanti, hanis akan adakan Contest plak.

Tapi tak tahu lagi. hihi . masih dalam perancangan lagi.

takpe lah dan oklah semua. jangan lupa join segmen hanis nie. assalamualaikum




















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang