Hansya Amie .
Pemenang Pemenang Segmen Ketiga Hanis.
5/05/12 - 5:55 PTG - 15 comments

Mintak Maaf Kpd Yg Belum Tuntut, Hadiah2 

Sudah dibatalkan Sebab Hari Nie Sudah Lebih 12

 Mei. Harap Maklum... Maaf...

Lalala.....


hello dan hai  semua.... mesti tertunggu tunggu niekan,,, hihi. sorry lah lambat sikit, pening kepala sebenarnya , hihi.... Seramai 39 org pemenang yeee ! hihi. hanis tambah sikit hadiah tu, hadiah pon biasa biasa jew. ni cuma segmen je kan.. kalau contest mungkin banyak lagi. hihi.


ok !  pemenang bagi.. Sgmen hanis yang ketiga ini ialah...

Cek nama korang eaa....
hihi..

scroll -------
-
-
-
-




21 Header ... Boleh pilih , nak animation ke ..... yang biasa ke....

1 . Cik Mia
2 . Priya
3 . Hayati Rosdi
4 .  Izzah Alya 
5 . Kesah Diariku
6 . Yayah Nasake
7 . Nuke
8 . Syazleen
9 . Aira Amir
10 . Izzati Najwa
11 . KakLangMia
12 . Amalina
13 . Nurul Asyiqeen
14 . Nasrin Fatini
15 . Farhanim
16 . Izan Mama Mia
17 . Jaa
18 . Ainun Athirah
19 . Humaira
20 . Eira Syamiera
21 . Nazihah Razak



10 Blogger Card ..

1 . Azimah
2 . Farahiyah
3 . Wieda
4 . Nurul Nadia
5 . Aliyaa Natashaa
6 . Fatin Alyaa
7 . Najihah
8 . Maya
9 . Sarah
10 . Miss Oni


3 Banner ...

1 . Nurul Izzah
2 . Sahira
3 . Nur Syakirah






Bagi yg tak dpt tu, jangan bersedih, hanis akan fikirkan semula ea..
Bagi yg menang Tahniahh...

yg camni  dah send detail .. hihi


Untuk pemenang pemenang , Sila Hantar Detail yee...
Hantar ke Facebook Hanis - SINI -
@ email hanis : hanissyazana@ymail.com

Ok, bagi yang menang header , blogger card dan banner :
Sila sertakan, 

Pemenang Segmen Ketiga Hanis 
Url Blog :
Menang ape :
 


ok lah, hanis rasa tu je kot. kalau ade pape pertanyaan boleh komen sini ea...

Lastly. Hantar Details Sebelum 12 Mei 2012..
Kepada yang tak sempat join, sila lah, join segmen akan datang

oklah. assalamualaikum....























Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang