Hansya Amie .
MasyaAllahh ... Terlupa buat Entry...
26/06/12 - 7:21 PTG - 0 comments

hai dan haloo semua... hanis nak mintak maaf sangat sangat.. sebab terlupa nak buat entry pasal followers ke 700.. tak ingat langsung... langsung tak ingat.. ohh !! sorry sesangat..


hanis pon tak sedar sape followers ke 700 ... sorrylahhh..

mungkin disebabkan terlalu letih, tak sempat nak cek semua kan... 
Lagi pun minngu nie, minggu lepas, minggu lepas 1 lagi tu. hanis tersangat sangat sibuk disebabkan ada latihan kawad kaki yang tak dapat dielakkan...

Korang NAK TAHU TAK!!! 
esok hari Rabu bersamaan 27 Jun 2012 , hari pertandingan kawad peringkat DAERAH !! wah... takutnyaaa... nak tahu kenapa?? tak yah lah..

KORANG DOAKAN PASUKAN HANIS TU MENANG !! InsyaAllah, jika Allah menizinkannya.. usaha dah.. tunggu esok... hope boleh menang ! InsyaAllah.. korang semua doakanlahh.. Thanks ,.

assalamualaikum.. DOA dengan ikhlas... amin...



















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang