Hansya Amie .
Harap Malkum !
16/07/12 - 3:51 PTG - 2 comments

hai dan hello semua...  ok hari  nie hanis nak citer pasal Contest Header Paling Meletupp...
ok !! nak join ! KLIK SINI
joinlah sebelum terlambat ! sebenarnya.. tarikh tamat pada 31 Oktober tapi kan hanis dah mempercepatkan tarikh tersebut kpd 20 September, ... sebab kebelakangan ni takde orang join pon, so hanis cepatkan jelah.. Tapi tarikh umum pemenang mungkin akan dipercepatkan atau dilambatkan lagi...
so, hanis dah maklum awal-awal nie, jangan marah yer... bila dah umum pemenang hanis akan inform pemenang tersebut ea.. SENARAI PESERTA akan diupdate selepas tamat...

Jom join semua banyak hadiah menanti... !!
satu lagi, hanis mintak maaf sangat sangat sebab tarikh umum pemenang tu lambat skit mungkin bulan NOVEMBER nnti, sebab nnti kalau umum awal awal , hanis takut tak sempat hantar hadiah, bulan november nntikan cuti jadi banyak lah masanye. hihi.. sorry sangat... 

DIJEMPUT UNTUK JOIN SEMUA... !
assalamualaikum..



















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang