Hansya Amie .
Sedih + Geram ... ( part 1 )
5/07/12 - 9:51 PTG - 2 comments

hai dan hello semua. apa khabar yew. hari nie hanis sedih n geram sangat...
nak tahu knape.? kejap yew..
First, hanis nak mempromot Contest Hanis ngan Bella. nak join . KLIK SINI.
2,3 hari nie memang takde orang @ blogger yg join pon. redo jelah.. nak buat camne kan.. 

Seterusnya. Korang nak thu knape hari nie hanis sedih + geram..
Ceritanya bermula apabila balik sekolah tadi.. Sebenarnya ,. hanis dan kump ade Job Week.. 
korang thu ape itu Job Week.. Job Week macam buat kerja kerja kemasyarakatan lah... hanis n geng pilih nak buat kat rumah cg cg. Kiteorang Buat 2 kumpulan, kumpulah hanis nie, 3 org je, sbb budak lelaki tu malas .. haha... report kat cg baru thu.kumpulan 1 lagi tu cukup 5 org. Tapi tadi kan.. kiteorg bawak baju dri rumah.. salin kat sekolah, pastu... kiteorang balik pukul 2 kan, then salin baju...kat surau. hihi..  dalam 2.40 tu siap lah.. Tak makan tengahari lagi nie... Lapar kebulurr...
tunggu cikgu, dlm kul 3 baru smpai...

Pastu, Cikgu telefon salah seorang dari ahli kumpulan 1 lagi tu... then, cg tu kate....................................................................................





BERSAMBUNG....
assalamualaikum



















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang