Hansya Amie .
Blog Bertukar Background..
23/08/12 - 9:56 PTG - 3 comments


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua..
ok, korang mesti perasan kan background blog hanis nie dah bertukar. Ahah ! nak tahu kenapa..
ouh, sebenarnya hanis dah bosan sangat-sngat dengan background yg lame tu.. tapi nak buat camne kan nampak cntik je background tu... haha.. 
header hanis pon dah bertukar.. ehem..

Hanis tetap akan kekalkan warna grey ngan merah untuk header ea.. sebab hanis suka lah jugak 2 warna tu..
background yang nmpak sejuk skit.. lembut skit kot.. 
oklah... kalau korang tak suka silalah komen.. hanis akan terima dengan pandangan positif * ayat ape tah..

Haha..oklah semua, jangan lupa komen .. Assalamualaikum..




















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang