Hansya Amie .
MERDEKA!
31/08/12 - 8:14 PTG - 0 comments

Assalamualaikum... hai dan helloo.. oo, hati ini sangat gelisah dan berdebar kerana !
ahh, hanis belum lagi menyiapkan kerja kursus kemahiran hidup, semua orang lain dah siapkan, tapi hanis elum siapkan sebab tk datng sekolah mse tu.. AHH .. habislah.. hanis rase takut sangat, cg KH tu garang.. habislah bila dia buka mulut nnti... tercampak dilautlah hanis nie...

OK ok..
DI hari mulia nie, malas nak sedih sedih.. bila difikirkan semula.. hanis sepatutnya berani, sbb tu salah hanis jugak sape suruh tak datang mase tu..
ok.. Hanis nak ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan pada hari ini 31 Ogos 2012...
sudah 55 tahun negara kita merdeka,  MERDEKA!!!!!

Haaa... tapi hanis cuma sikit terkilan lah bila tengok perarakan kat TV3 pagi tadi...
korang mesti tahu sebab-sebabnya kan..

oklah.. assalamualaikum



















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang