Hansya Amie .
Ambik kesempatan ?
6/12/12 - 2:56 PTG - 4 comments


Assalamualaikum dan hai uollss.. Emm..apa khabar semua? sihat? ok ok.
Straight to the point sajalah kan..  Hanis tak tahu, mungkin  korang tak  pernah alami, ape yang hanis alami ni.. banyak kali jugak , hanis alami benda ni..setiap kali sama je..

Nak tahu apa.. ramai jugaklah blogger kat luar sana kan.. suka ambik kesempatan terhadap hanis .. * uihhh.. 
Bukan ape, Suruh buat ini, buat itu.. oh... kalau nak tolak kan, nanti diorang kata hanis sombong, kedekut, segala bagai.. Hanis kan,boleh dikatakan pandai jugak buat header untuk blog ni. Jadi , diorang suruh hanis buat... 

Dahlah, orang buat bagi free je , nak komen sana, komen sini.. tak puas hati sana, tak puas  hati sini.. ohhoiii.. ingat hanis ni , pembantu korang ke ape?!.. Dah kira baik hanis buatkan untuk korang free.. Sepatutnya, hanis ambik bayaran tapi ... hanis malaslah.. nanti kalau tak cantik semua.. korang tak nak bayar .. rugi and buang masa hanis jew... Hanis tak kata semua macam tu, cuma ada sesetengah yang cmtu..
Hanis harap korang faham.. apa yang ingin ku sampaikan..

Jadi, hanis harap selepas ni, takde dah yang cerewet cam tu,, hanis tak ambik bayaran ape2 dari korang, so jangan nak cerewet segala bagai... Lepas ni, kalau nak.mungkin  hanis akan ambik bayaran.. bukan mahal pon..

Oklah semuaa. hope enjoy baca post kali ni.. haha
Assalamualaikum !























Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang