Hansya Amie .
Bahan Pembelajaran :D
19/12/12 - 5:59 PTG - 0 comments

Assalamualaikum dan hai uolss .. Uhh sejuk sangat hari ni, hujan tak henti-henti.. Nikmat tu. Hi.. Di sini , hanis nak ucapkan Selamat Hari Raya .. Ehh, bukanlah.. Hee, main-main je tu.. Hanis cuma nak ucapkan tahniah kepada batch 97 yang dapat 8A dapam PMR ( penilaian menengah rendah ) hii.. Tahniah yew.. Kepada yang tak dapat tu.. takpe , bukan rezeki korang .. SPM still ada lagi kan.. USAHA lagi yeeee.. Ok Ok.. Hanis pon berdebar ni, tahun depan hanis plak nak menghadapi Peperiksaan PMR tu.. uhhh ! kene tinggalkan blog nnti.. Haha... Okk..
Fokuskan pada title diatas ! sebenar-benar-benar nya.. OHHH, bm dapat berapa ni? haha.. Hanis tengah cari bahan belajar, contoh macam nota-nota komsas camtulah... Kene bersiap sedia sekarang lah.. Takkan esok nak PMR hari ni baru belajar .. hii.. Btw , Hanis harap dapat belajar dengan sebaik-baik mugkin tahun depan.. Dan sudah menjadi harapan semua orang rasanya nak dapat straight A kan dlm peperiksaan.. Okk..

Sebelum tu, hanis nak bagi peringatan kepada diri hanis dan org diluar sana, janganlah putus asa , walaupun tidak berjaya.. JANGAN berputus asa.. Mungkin ada rezeki pada masa akan datang. Satu lagi, jangan berharap dan jangan riak yeee.. Tu je nasihat hanis pada korang dan diri hanis sendiri.. Biasanya , kita tak sedar , kita riak ( bangga diri ) dengan keputusan kita, Kita tak tahu ape yang akan jadi pada masa akan datang.. So, be happy , jangan sedih , Smile always ! 

Entry ni dalam Bahasa Melayu + Bahasa Inggeris =? 

Ok semua..
Assalamualaikum 




















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang