Hansya Amie .
Cursor Buat Diorang #2
19/12/12 - 11:22 PG - 6 comments

Assalamualaikum dan hai uolsss ...


Berdasarkan satu entry hanis kelmarin.. Hanis nakbagi cursor Free.. kepada yang naklahkan, yang taknak tak payah lee.. Ok Ok.. Cursor korang semua dah siap.. Ada 9 blogger yang join ! So, hanis sempat siapkan.. Maaf kalau korang tak suka or tak cantik ke.. Hanis ikut apa yang diberitahu.. ade kot tak ikut.. Hii.. Btw, korang carilah mana korang punya kat bawah ni..


SEBELUM TU.. KLIK SINI DULU ..


Cursor :D

Ambik yang korang punya, jangan kebas yang orang lain ..Hii ..







































































Klik Cursor untuk amik URL... tak tahu nak ambik kat mana .. KLIK SINI, dekat bawah-bawah skit ada cara nak ambik url.. .



Ok Semua.. Hope suka yeeeeee ! Assalamualaikum..





















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang