Hansya Amie .
Churp Churp :'(
8/05/13 - 4:38 PTG - 0 comments


Hai uolss.. apa khabar? Selamat petang semua. Sebenarnya Hanis baru balik dari sekolah . Buat kerja kayu tadi. Memang sakit mata lah, habuk melimpah ruah. pui pui pui jelah... Ok ok.. Hanis ni memang malas orangnya . haha . nak tahu kenapa? Seingat Hanis lah, Hanis buat akaun churp churp awal tahun 2012 , tahun lepas laa. Tapi apa yang menyedihkan ! Hanis memang tak pernah cashout sebab duit kat dalam tu ada banyak ni je? nak tahu banyak mana? nak ke tak ? Kalau korang tengok mesti terkejut sebab hanis buat churp churp ni dah berabad tapi masih tak boleh cashoutt. sebab ape?  Malasss.. tu lah penyebab utama. haha.  Jom saksikan berapa ringgit malaysia yang ada . Haha

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





woahh.. banyakkan . tak sabar nak cashout . waohh ! doakan yee. eleh , perasan betul. Emm. Oklah semua.. sbelum klik pangkah tu KLIK SINI ye. Tahu tahu jelah . assalamualaikum






















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang