Hansya Amie .
Homeworks :)
30/05/13 - 3:01 PTG - 0 comments




Hai . Apa khabar semuaa? Sihat?? Ok Ok. Hari ni kan , Hanis nak citer pasal homework Hanis, korang tak nak baca. Terpulanglah. tak paksa pon. Haa. Apakah itu homework? what's that? tak pernah dengar pon? Haha, memang tipulah tak pernah dengar. homework, dalam bahasa melayunya kerja rumah . Bukan kerja rumah macam basuh pinggan mangkuk, basuh baju etc. Kerja rumah yang telah di tinggalkan oleh cikgu cikgu comel masa sekolah dulu . 2,3,4,5 hari lepas camtulah. dulu tu macam lama sangat dah. Haha. Hanis pasti setiap yang bersekolah mesti ada banyak kerja sekolah kan! ? ye tak? ade kot yang takde. Kohkoh.  Hanis tahu lah, sebab Hanis pon ada banyak giloss homeworks menanti ni. Relekssssss.

Hanis . Hanis . Hanis . Wake up PLEASE ! 





Haaa. Assalamualaikum.



















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang