Hansya Amie .
Kelas Science - ESOK !
26/05/13 - 6:44 PTG - 0 comments



Hai uolss. Hello semua. Apa khabar? Hope semua sihat yee. Ok Ok, Hanis nak story story kat korang , kahkah. Esok Hanis ada kelas Science , Oh My God ! Habislah Hanis. Arghh. Hanis sebenarnya takut kepada Cg Science Hanis. dia kadang kadang garang. Kalau mood dia okey dia baik kot. Hanis harap esok mood dia baik . 


Kalau dia tanya soalan kat Hanis , habislah . Haaaa. Nak panjangkan lagi entry kali ni, ade satu mase tu, tahun ni la, dalam bulan 3 camtulah. Ada kelas tambahan sains jugak. Pastu kan, selepas selesai jawab soalan yang diberikan . Ouchhh , Ada satu soalan yang mengelirukan jugak, Hanis salah soalan tu. Pastukan, mula mula cikgu mintak org lain bagi jawapan yang betul. Tapi , dia bagi sekerat je. Lepas tu, Cg tu suruh Hanis plak jawab yang penuhnya ! Alahaiii. Bergetar getar jantungku. Sangat menakutkan ! woahhh. Hanis pon jawab tergagap gagap sebab Hanis memang tak tahu apa jawapan sebenarnya. Haha. Muka Cg tu betul betul depan Hanis, sangat menakutkan , yelahkan Hanis ni kan penakut orangnya . Haha. Tapi lepas tu redho jelah kan. Haha. Pikir Pikir balik, lawak pon ada . Haha. Memang sakit jiwa Hanis . 


By The way, Hanis suka cara cikgu tu mengajar. dia membuatkan semua orang senyap masa dia mengajar . Nak tumpukan perhatian pon senang jer . Haha. Oklah semua . Assalamualaikum .



















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang