Hansya Amie .
Rakan di Sekolah Baru .
11/05/13 - 7:30 PTG - 0 comments

Hai uolss.. Apa khabar semua? Hope sihat belaka . Hari ni Hanis nak kongsi dengan korang pasal semua kawan Hanis dalam kelas hii.. Al-maklumlah sekolah baru kan. Haha.. Nama kelas yang Hanis masuk ialah 3 Kreatif 1 . Nama sekolah ? tak payah tahulah . Kih kih. dalam kelas Hanis ada 26 orang pelajar termasuk Hanis. Kat sini Hanis cuma nak katekan sifat, sikap dan ape yang berkenaan tentang mereka semua . Hanis ikut nama berdasarkan kedudukan dalam kelas Hanis yeeee...

Ok. Ape yang Hanis kata ni berdasarkan apa yg Hanis tengok. Haha..



1 . Shahida 
 dialah yang paling kecil , kurus dalam kelas. Comel dan Cantik .. Putih. 

2 . Miena 
 Hanis suka sangat ! dia baik dan tak sombong.

3 . Sofea
 Hanis terus terang Hanis tak berapa suka  P-ya sebab..Adelah . Nak tahu jugak ?heeermm. Tapi dia baik and cool je ngan Hanis. Haha

4 . Hanis ( Me )
 Seorang yang sakit jiwa & pendiam juga penakut dalam kelas. Cayelah . Kat rumah , hanya keluargaku yang tahu terumatanya kakak hanis . Haha

5 . Mek Ton ( bukan nama sebenar )
 Hanis tak pasti nama sebenarnya ape , fardriyatul fatihah rasenya. dia ni macam ganster sikit tapi bila cakap ngan laki2 yang dia minat memang lemah gemalai lah. Haha..

6 . Kiera ( Nurull )
 Nie sorang pon kurus jugak tapi dia tinggi sikit daripada Shahida. Hii. dia bagus , suka tanya Hanis ape yang dia tak tahu . Tapi bila dia tanya, hanis tak tahu pun apa jawapannya. hoahh 

7 . Izati 
  Oh my God. Cantik orangnya. Putih dan baik ngan Hanis . Hanis suka Izati ni, sbb dia pandai jaga penampilan diri uolss...Hi

8 . Hana
 Hanis kagum ngan Hana . macam mana dia boleh dapatkan keberanian dalam diri dia?. woahh. memang berani cap harimau lah.. Masuk aktiviti/program ini itu . Memang cool lah.. suara pon sedap kalau nyanyi. cair orang dengar..

9 . Syahida Hasya ( MY Bff )
 Hah ! ni kawan Hanis , kawan rapat lah. rapat dari yang lain. Seorang yang pendiam sama cam Hanis. dan tak suka cakap ngan orang laki2 . Malu kot. Haha

10 . Aina ( Ieyqa )
 Ni Bff  Hanis jugak. comel dan cantik orangnya. dalam gambar yang pakai baju warna merah tu dialah. Hii. Cantikkan . Haha. Ieyqa seorang yang baik. Hanis suka dengar dia cerita pasal keluarganya. Memang sedih !

11. Anis 
 Hah ! Ni dia. Yang paling cantik kot dalam kelas Hanis . Orang selalu panggil dia mat salleh celop. Kihkih. Haha..Memang macam mat salleh kot. dengan iris matanya berwarna coklat / koko. Real tau ! Hah. korang tengok mesti .. Comellnya !

12. Tasha 
 Ni Mungkin yang paling pelajar yang paling meriah dalam kelas. kalau takde dia maka sunyilah kelas. Hanis suka tasha sebab dia ni suka bersaing . Bersaing dalam pelajaran. Haaa.. Memang jatuh golek golek Hanis.

13 . Umi 
 Seorang pengawas yang kurang tegas . Haha. memang baiklah. hanis suka . dahlah cantik, comel, muka macam baby jeeeee. Cuteeee ! Yang penting. diantara top 3 terbijak dalam kelas . Biasanya umi selalu dapat no 1 @ 2 . area tu jew.. bijakk wehhh..

14 . Nadiah A
 Berdasarkan pemerhatian Hanis, ramai yang tak selesa dengan perangai nadiah. Hanis pon tak pasti. haha. Comel macam ustazah! selalu cakap dengan lembut tapi kadangkala memang boleh menaikkan darah org lain. Haha

15 . Biela 
 Seorang yang pelik. Bagi Hanislah. hanis tak tahu banyak ttg Biela. so, nampak dari luaran baik orangnya. hihi

16 . Nadiah B
 Seorang yang baik dan sopan dengan Hanis . dengan orang lain, tak tahu lah. haha

17 .Syahiran 
Berdasarkan nama dia , uolss rasa pompuan ke lelaki? Haha.. takdelah. baik n baik je kot. Kreatif hias kelas. Buat peace2 .

18 . Ariff
 bijak jawab soalan secara spontan semasa dalam kelas. Kot? Haha.

19 . Kawi 
 Ketua kelas Kami ( 3 k 1 ) woahh.. steady and cool, mybe? tak pasti. 

20 . Supriyadi 
 Emm. pendiam , bagi hanis lah. senyap jew. Tapi seorang pengawas . Huh , jaga - jaga yeee..

21 . Aiman 
 Slumber . Haha. tak baik mana ngan Aiman  , so tak tahu laa.. 

22 . Muhaimin 
 Seorang yang periang . Suka menyampuk bila cg bi kate pape. Haha.

23 . Rizman 
 seorang yang sihat ! Wahh !dia baik sebab mase tu dia bagi sampel syampoo , jenama ape tah, tak ingat . dia bagi kepada semua org dlm kelas. Baik kannn? Tapi, Hanis tak tahu pergi kemana syampoo tu, bila balik kat rumah , hilang sekelip mataa.. A

24 . Hafizi
 Seorang yang boleh memeriahkan kelas. Memang bising kelas kalau ade dia. arghh. dahlah mase tu simbah air dekat Hanis, mungkin tak sengaja. Selamat kena tudung je. Kalau tak, memang kena terajang lah. Arghh..Haha.

25 . Mamat ( Bukan nama sebenar )
 Tak tahu ape nama sebenarnya. dialah yang palinggggg tinggi dalm kelas. tinggi dan kurus. Kahkah ! sampai org kate dia tu lonjong . memang tinggi looo..

26 . Suhaimi
 Seorang yang tabah menempuhi dugaan hidup. Haaaa.. tu je kot.


Ok. Ok. Letih sungguh menaip . Haha. Kepada kawan-kawan Hanis yang baca ni, jangan terasa ok. Just telling the truth. kahkah. Kat atas tu semua pendapat Hanis. jangan marah yee.. Haha. Oklah semua. Assalamualaikum. Love u all , my friend. 





















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang