Hansya Amie .
Rasa macam nak buat Segmen .
2/05/13 - 5:04 PTG - 2 comments


Hai uolls. Apa khabar semua. Hope semua sihatlah yew. Hanis rasa macam nak adakan segmen je, dah lama betul ,tak buat segmen. Segmen hanis buat seperti biasa je, simple simple je. Hadiah pon simple mimple jew. Tapi satu perkara yang Hanis takut bila buat segmen . Nak tahu apa? 


  Hanis takut kan kan kan, haa.. Hanis takut bila takde orang join . Tulah sebenarnya. Tapi pape pon, kalau dapat sambutan Hanis akan buat, Hadiah lumayan tau.. Sebab Hanis rasa macam nak bagi semua barang yang Hanis dapat hasil daripada berblogging selama ni. Yang penting, barang - barang tu masih cantik, comel, berkilat, berkilau-kilauan. Hanis tak guna pon, contoh macam tudung, shawl, keychain, gelang.. Hanis memang tak guna , so  kalau letak kat rumah rasa masa semak jew, berplastik-plastik ni, nak buang membazir.. Haaa ! kalau dapat sambutan hangat , Hanis akan buat segmen atau giveaway !! hii


Oklah.. Itulah luahan hati kecil Hanis ni . Hii.. Assalamualaikum.




















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang