Hansya Amie .
2014 & 2015 Part II
9/03/16 - 2:40 PTG - 3 comments

Hai semua warga bloggers. Ok Ok, hari ni hanis akan teruskan cerita pada entry INI. So, entry tu pasal 2014 , jadi entry kali ni hanis nak kongsikan serba sedikit cerita atau apa yang berlaku pada tahun 2015, iaitu tahun lepas. 
ok ok.  Sebetul betul betulnya, tahun 2015 ialah tahun yang amat memenatkan dan meletihkan, TAPI tahun itulah yang memberi banyak pengalaman ingatan kepada hanis. 

Pada tahun lepas, hanis menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia or SPM . Awal - awal tahun tu dah berdebar nak periksa SPM ni.  Dalam sedar tak sedar sekarang ni dah tak sekolah dah. Serius, memang rindu nak sekolah, tapi bila sekolah rasa malas nak sekolah pulak. Memang normal kot rase macam tu.

Result SPM hanis Alhamdulillah, walaupun  tak WOW sangat . A little bit mengecewakan sebenarnya, but what can i do.. Hanis dah usaha semaksima mungkin , sedaya upaya yang termungkin untuk menjawab soalan peperiksaan SPM dengan baik. Hanis yakin dengan apa yang Hanis jawab. So sekarang ni hanis terima dengan reda result hanis, mungkin pada masa depan akan menjadi lebih baik . Insya-Allah.  Aamiin.

Ok Ok. mesti tertanya tanya result hanis kan, eh ! tak ke. oklh takpe..
hahaha


Apa ape pon, Hanis nak kongsi sekeping dua gambar masa ambik result tu . haha. Pada 3 Mac 2016 .

Where is me ?

Satu dah lah. ok ok..


Actually, banyak lagi peristiwa yang menarik yang berlaku. tapi i am a little bit busy right now. So. see u in the next entry .

Assalamualaikum





















Al Muallim - Sami Yusuf



Pengikut Setia



Ini Saya.




Profile



Borak-borak .




Cerita Menarik di Sini .






Nuffnang